Followers

Pages

Labels

2008 (15) 2009 (140) 2010 (38) 2011 (1) 2012 (1) Abu Dhabi (1) Am (11) Amsterdam (1) Animal (1) Announcement (4) Argentina (2) Australia (2) Award (1) Bali (2) Bangkok (1) Belgium (1) Blossom (1) Bottle Opener (22) Brasilia (2) Brunei (3) Canada (2) Cardiff (1) Cartoon (5) China (2) Connecticut (1) Daddy (2) DD (6) Delhi (1) Dubai (3) Egypt (2) Espana (1) Exchangable (2) Exchange (11) FM Collectors (23) Foods/Drinks (6) Football Club (3) France (3) Friends (29) Germany (1) GH (50) Gift (27) Goa (1) Hawaii (2) Holland (3) Hong Kong (1) HRC (15) Idaho (1) Iklan/Aiming (15) India (8) Indonesia (5) Iraq (1) Italia (4) Jakarta (2) Japan (2) Kitchenware (5) Korea (3) Kuala Lumpur (3) Kuwait (2) Lain-lain (17) Las Vegas (1) London (8) Lovely Lace (1) Magnetic Plate (1) Maine (2) Malaysia (24) Maryland (1) Melaka (2) Metal (2) Michigan (1) Minnesota (1) Mississippi (1) Monaco (2) Montana (1) Netherland (4) Nevada (2) New Delhi (1) New Jersey (1) New Zealand (2) Occasions (1) Pahang (2) Paris (1) Penang (1) Pennsylvania (1) Philippines (3) Pusat Sains Negara (1) Relatives (21) Reserved (5) Rhode Island (1) Rome (1) Rubber (15) Sarawak (2) Singapore (2) South Carolina (1) Storage (1) Swansea (1) Switzerland (1) Tag (2) Thailand (4) UK (10) UM (1) Uruguay (2) USA (19) Venice (1) Wales (1) Walt Disney (1) Wooden (1)

Search

Powered by Blogger.

Wednesday 8 April 2009

Zie,thank you!!

Semalam petang, Big Daddy bawak balik satu lagi sampul surat.. Aku sudah agak dah..ini mesti FMs yang Zie kirim tu.. Memang betul pun.. kiriman dari Zie - Negara Brunei Darussalam ada stem gambar King Hassanal Bolkiah yang charming tu... Aku hepi ni!! Thank you Zie.. Thank you so much....


Dalam pada hepi ni, aku malu gak ni...Aku belum post lagi FMs untuk Zie.. Big Daddy asek terlupa je nak beli sampul surat, camne aku nak post? Alasan tu boleh diterima tak Zie? Harap-harap boleh diterima pakai la ye...I cuba post ur FMs secepat mungkin.. Zie kirim 4 FMs untuk aku - semua cantik-cantik & yang paling best semua Rubber material tu... Masa bukak sampul tu, Comel nampak je FM tu, terus dia cakap "eh-eh..pagnet mami!"sambil tunjuk FMs tu.. Anak-anak aku pun dah tau itu rupa magnet..

Gorjes-gorjes kan FMs dari Zie ni?? Dah bertambah lagi FMs aku ni..yahuuuuuuuuu bestnye... tapi aku tengah takde mood nak update blog ah.. nanti la lepas-lepas ni kalo ada mood, kita sambung mengira balik ok..


Zie, thank you & terima kasih again & sekali lagi... hahahhaa ok tak ayat aku?
Kalo sudi nak bagi lagi,nyiru i tadahkan...

p/s ur King very de handsome la Zie...Nak kene simpan stem tu.. ;-)

Thank you & Happy Viewing!!

9 comments:

  1. best yeaaaa ko dh dpt. aku lum balik umah agi la dear. nnt check gn ayah

    ReplyDelete
  2. aku rasa mesti dah sampai jugak tu.. cuba check nnti k..
    aku segan ni, blk post lagi untuk Zie.. malu bangat dehhh...

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah, smpai jugak ye... and glad that you like it dear.. hehee cute arr 'pagnet' hehheee..

    ye lah simpan lah stamp bukan selalu dapat kan ;)

    ReplyDelete
  4. wahhhhhhhh...best nyee....santek lak tuh FM nye...huhuhhu...brunei takde lagi la dalam koleksi..

    ReplyDelete
  5. Zie...
    memang i suka sangat semua FMs yang u bagi tu... hepi & terharu...
    Thank you again...

    my lil 'pagnet' tu memang suka kaco pagnet i dulu, but now dia tukang marah kalo Abang dia kaco pagnet mami.. hehehe..

    Insya Allah nxt year mcm nk g Brunei..nanti kita jumpe ekk...

    ReplyDelete
  6. Opie..
    u blh tukar dengan Zie, dia org brunei & nice lady.. exchange la dgn dia.. ;-)
    kat blog dia ada FMs yang available untuk ditukar.. gi la singgah tengok..

    ReplyDelete
  7. petang semalam..bukan semalam petang my friend..nie mesti direct flight..i mean direct translation dari london..keke..

    cantek FM2 dari brunei tue..

    ReplyDelete
  8. pacemaker17
    hahahahhaaa... pape je la...
    ;-)

    ReplyDelete
  9. ye la..nnt opie singgah..bestnye dapat kawan yg same hobi nih kan..hihihi

    ReplyDelete

Pageviews since 2 June 2012

Here! Here!