Followers

Pages

Labels

2008 (15) 2009 (140) 2010 (38) 2011 (1) 2012 (1) Abu Dhabi (1) Am (11) Amsterdam (1) Animal (1) Announcement (4) Argentina (2) Australia (2) Award (1) Bali (2) Bangkok (1) Belgium (1) Blossom (1) Bottle Opener (22) Brasilia (2) Brunei (3) Canada (2) Cardiff (1) Cartoon (5) China (2) Connecticut (1) Daddy (2) DD (6) Delhi (1) Dubai (3) Egypt (2) Espana (1) Exchangable (2) Exchange (11) FM Collectors (23) Foods/Drinks (6) Football Club (3) France (3) Friends (29) Germany (1) GH (50) Gift (27) Goa (1) Hawaii (2) Holland (3) Hong Kong (1) HRC (15) Idaho (1) Iklan/Aiming (15) India (8) Indonesia (5) Iraq (1) Italia (4) Jakarta (2) Japan (2) Kitchenware (5) Korea (3) Kuala Lumpur (3) Kuwait (2) Lain-lain (17) Las Vegas (1) London (8) Lovely Lace (1) Magnetic Plate (1) Maine (2) Malaysia (24) Maryland (1) Melaka (2) Metal (2) Michigan (1) Minnesota (1) Mississippi (1) Monaco (2) Montana (1) Netherland (4) Nevada (2) New Delhi (1) New Jersey (1) New Zealand (2) Occasions (1) Pahang (2) Paris (1) Penang (1) Pennsylvania (1) Philippines (3) Pusat Sains Negara (1) Relatives (21) Reserved (5) Rhode Island (1) Rome (1) Rubber (15) Sarawak (2) Singapore (2) South Carolina (1) Storage (1) Swansea (1) Switzerland (1) Tag (2) Thailand (4) UK (10) UM (1) Uruguay (2) USA (19) Venice (1) Wales (1) Walt Disney (1) Wooden (1)

Search

Powered by Blogger.

Thursday 16 April 2009

Ku bersamamu..


Sesi jalan-jalan beli barang petang tadi dimulakan dengan fridge magnet salah satu syarikat telekomunikasi Digi. Sebelum ni aku pernah nampak booth di Giant Bandar Kinrara ada display FM ni,tapi idaklah aku menanya bape henget dia nk jual. Aku assume mesti kene beli simpack baru Digi baru la dapat beli FM tu. Jadi tadi, gi Jusco Equine Park, terlalulah kat depan kedai Digi. Aku ternampak la FM ni & satu tulisan kecik "Fridge Magnet RM8". Aku pun apa lagi, singgah & bertanya... promoter tu kata boleh beli tanpa membeli apa-apa produk Digi...dengan hepinya aku pun cakap aku nak beli satu. Amoi tu pun kuarkan dari tempat display tu then letak atas meja tu. Sementara tunggu duit balik, aku snap gambo FM tu & send via MMS pada Mrs LVoe.. Tak sampai 5 min, Mrs LVoe call aku soh belikan untuk dia. Dengan senang hati aku masuk balik kedai tu & beli plak untuk Mrs LVoe...

Satu untuk Mrs LVoe, satu untuk aku. Aku punya dah selamat tertepek kat fridge.. RM8 untuk satu set (dapat 3 orang kuning tu).


#84

#85

#86


Negara/Negeri : tak tau buatan mana tapi beli kt Equine Park Seri Kembangan
Sumber : gorjes la...
Koleksi : #84, #85 & #86
Tahun : 2009

Aku tak kiralah FM Digi ke, FM makanan ke, yang penting dia Fridge Magnet. Comel jugak orang kuning ni ekk...
Aku rasa, dalam banyak-banyak 'pagnet' yang aku ada, pagnet ini akan menjadi mainan Ariq & Comel sebab pagnet ni ada kat bawah...

Thank you & Happy Viewing!!

13 comments:

  1. hehe..weols pun ada menatang 3 ekor ni..beli di tempat yg sama yerk..
    nape tak calling2 da sampai equine!bleh soh akak belanjer mkn...woohoo

    ReplyDelete
  2. gojesssnya! RM8 untuk satu set or 'seorang' kuning berharga RM8??

    ReplyDelete
  3. Jane-doe3328,
    Satu set tu RM8 jek...
    murahkan?? u pun FM collector ke?
    thx kerana sudi jengah... nnti datang lagi ye..

    ReplyDelete
  4. MummYaeesh..
    smlm datang sana kejap je..memang tak sempat nk ajak dating. nxt time akak datang kita g makan ciskek secret recipe ekk...

    ReplyDelete
  5. yeahhhh ko dh beli ukt aku.. sayang ko G

    babe, aku dh buat signature tp xlawa la.. menci

    ReplyDelete
  6. aku pn syg ko Sha..

    Aku pun dah wat signature..aku bantai je tak lawa pun aku publish gak.. huhu

    ReplyDelete
  7. wahhhh...comei nye....nak jugakkkk..

    kalau hujung bulan nih terjah equine park tuh rasenye ade lagi tak FM nih dijual...minat banget nih...cam comel je pagnet nih..hihhihihi

    ReplyDelete
  8. Opie,
    rsnya kt tpt opie mesti ada jual gak.. Cuba cari kt kedai Digi.. mesti ada... kalo takde, bgtau ek. kalo GH nampak ada lagi, GH tlg belikan untuk opie nanti. ok?

    ReplyDelete
  9. ye ke...nnt la jeguk kat tempat2 digi...walaupon tak pakai digi, tp FM nye sgt la membuatkan hatiku jatuh chenta..hahahah

    ReplyDelete
  10. betul la Opie, GH & Sha pun tak pakai Digi, tp FM dia mmg cun.. Berat jugak tau rubber magnet ni.. Memang rugi kalo kita tak tau psl kewujudan FM Digi ni..

    Maxis /Celcom ada Fm jugak ke?

    ReplyDelete
  11. Wah sangat2 murah :) Takde laaa core sangat collect FM. Me collect FM tempat yg pernah pigi (read: hanya di dalam Msia yang sunggoh laaa sikit naa collection eh) and now tgh nak start collect rubber FM.

    Hehhehe...sbb FM lain asik jatuh & pecah. So kali neh tekad nak collect rubber ajer la.

    Owh Tony Romas ada rubber FM tau :) Dapat free masa gi makan sana :)

    ReplyDelete
  12. stakat nie aku cari xde.. aku tensen. aarggghhh

    ReplyDelete
  13. Jane_Doe...
    iye ke kt Tony Romas ada? Dah byk kali gak dtg makan kt sana, tp tak penah pun dapat? baru ke dia bagi FM tu? u makan TR yang kt mane? Last i mkn kt TR bulan February 09 tu.. Ini yg i frust ni... :-(

    ReplyDelete

Pageviews since 2 June 2012

Here! Here!