Followers

Pages

Labels

2008 (15) 2009 (140) 2010 (38) 2011 (1) 2012 (1) Abu Dhabi (1) Am (11) Amsterdam (1) Animal (1) Announcement (4) Argentina (2) Australia (2) Award (1) Bali (2) Bangkok (1) Belgium (1) Blossom (1) Bottle Opener (22) Brasilia (2) Brunei (3) Canada (2) Cardiff (1) Cartoon (5) China (2) Connecticut (1) Daddy (2) DD (6) Delhi (1) Dubai (3) Egypt (2) Espana (1) Exchangable (2) Exchange (11) FM Collectors (23) Foods/Drinks (6) Football Club (3) France (3) Friends (29) Germany (1) GH (50) Gift (27) Goa (1) Hawaii (2) Holland (3) Hong Kong (1) HRC (15) Idaho (1) Iklan/Aiming (15) India (8) Indonesia (5) Iraq (1) Italia (4) Jakarta (2) Japan (2) Kitchenware (5) Korea (3) Kuala Lumpur (3) Kuwait (2) Lain-lain (17) Las Vegas (1) London (8) Lovely Lace (1) Magnetic Plate (1) Maine (2) Malaysia (24) Maryland (1) Melaka (2) Metal (2) Michigan (1) Minnesota (1) Mississippi (1) Monaco (2) Montana (1) Netherland (4) Nevada (2) New Delhi (1) New Jersey (1) New Zealand (2) Occasions (1) Pahang (2) Paris (1) Penang (1) Pennsylvania (1) Philippines (3) Pusat Sains Negara (1) Relatives (21) Reserved (5) Rhode Island (1) Rome (1) Rubber (15) Sarawak (2) Singapore (2) South Carolina (1) Storage (1) Swansea (1) Switzerland (1) Tag (2) Thailand (4) UK (10) UM (1) Uruguay (2) USA (19) Venice (1) Wales (1) Walt Disney (1) Wooden (1)

Search

Powered by Blogger.

Tuesday 28 April 2009

Sha & EFS

Pagi tadi lebih kurang dalam pukul 11.15am, seperti yang telah dijanjikan aku ke opis Sha a.k.a Mrs LVoe untuk amek FMs London yang kami (Sha & GH)beli tru tenet dengan seorang FMs seller Naza namanya. Oleh kerana sebelum ni aku ada pengalaman FM hampir hilang semasa dipost, jadi aku minta Sha belikan atas namanya. Jadi Naza post semua FMs kami ke alamat SHa. Sampai di opis Sha, aku called dia then dia pun munculkan dirinya... Taa-daaa... ini dia Sha...

Sesi fotografi tak dilupa sebab bukan senang nk jumpa... ;-)
Dalam beg plastik yang Sha bagi tu ada 3 FMs London yang aku beli (salah satunya bukan yang mcm aku nk, so kene beri pada tuan empunya - Ninie di KLCC) & satu FM Kedah. Thank you Sha.. Aku suka...


Selepas jumpa Sha, jadual yang sepatutnya berjumpa Ninie di KLCC ditunda kerana Ninie terlupa nak bawak FM aku tu. Jadi aku decided tak jadi jumpa Ninie hari ni (dah set nk jumpa di lain waktu - Ninie pun FMs Collector jugak). Trus ke Giant Bandar Kinrara & makan di Food Court. Lps makan terus balik umah, tido jap kol 3 lebih kuar balik kali ni ke Putrajaya pulak.

Sampai McD Alamanda, terus msg EFS katakan aku dah sampai. EFS datang jam 5 lebih kerana ada urusan ofis yang tetiba datang tanpa diundang disaat dia hendak melangkah keluar dari ofis. Sampai2 je, lepas bersalaman terus je EFS bagi Ikan terubuk masin dari sarawak & 17 FMs dari Sarawak & Bali!!!!!! WWWWWWWWWAAhhhhh best sungguh.. 17biji FM (setiap FM dikira satu walaupun ianya datang dalam bentuk pasangan)sekali gus aku dapat!!! Alhamdulillah! Terima kasih EFS.. Ini yang malu ni..makcik kene cari FM byk2 untuk EFS pulak ni... Semua comel2 & gojes2..



Inilah Puan Ermira Faridah a.k.a EFS dengan Cik Thurayya Nadine a.k.a Comel..Ini pertemuan kami kali ke-3,baru dapat amek gambar bersama...;-)


Untuk Sha & EFS, terlalu hepi rasanya bila semakin ramai kawan-kawan yang menyokong hobiku ini. Tak lupa untuk sahabatku yang paling aku rindui.. Mrs Wood, ko juga selalu merealisasikan hobiku ini.. Thank you to all of you...

Thank you & Happy Viewing!!

5 comments:

  1. whoosh!jeles2..
    1 shot jupe skali 3 eh 2 blogger ek..hamboi2...da berapa ratus collection??woohoo

    ReplyDelete
  2. nyah ko xreti2 nk jual FMs bali kat aku dlm 2 3 ke?? hehehe..

    nnt kita lepak lama2.. aku geram gn anak pompuan ko G.. yg laki tu aduhhhhh haiiiiiii bulu mata xbole blahhhhh

    ReplyDelete
  3. Watie..
    kalo tadi Ninie bawak FM k.ain tu, sure satu hari ni 3 orang blogger k.ain jumpa. Nnti kita jumpa ekk.. Untuk wati pun nnti k.ain bagi. Cuma skg takde stok lagi.. Org dok india nun blm blk malaysia..;-)

    Sha..
    kalo ko nk main dengan anak2 aku, ko kene la datang umh aku. Takpe, lepas aku dah selamat pindah umah baru tu, aku invite ko datang ek nyah...

    ReplyDelete
  4. Merayauuu jumpa FM blogger ye... sekaligus dpt banyak2 ni..dh seratus lebih dah collection u GH.. keep it up... vangga2.. mmg betul.. ada masa kt kena kuar duit.. ada masa kita dpt... tp hobby ni klupun kuar duit.. sy tak nyesal.. boleh turun temurun ooo hobby ni :) Keep it up collecting FM k :) Sy pun tunggu2 jugak mmbr2 yg dh order kat makcik pakcik, kawan2 adik beradik.. tp bukan p dlm masa terdekat ni..so penantian suatu penyeksaan... tp rasanya by next week dh leh dpt from 2 negara :) Tak sabar2 :)

    ReplyDelete
  5. GH, wahhh ku kegeraman melihat rubber magnet itu!!! udah ler baru lepas tgk blog sha

    ReplyDelete

Pageviews since 2 June 2012

Here! Here!