Followers

Pages

Labels

2008 (15) 2009 (140) 2010 (38) 2011 (1) 2012 (1) Abu Dhabi (1) Am (11) Amsterdam (1) Animal (1) Announcement (4) Argentina (2) Australia (2) Award (1) Bali (2) Bangkok (1) Belgium (1) Blossom (1) Bottle Opener (22) Brasilia (2) Brunei (3) Canada (2) Cardiff (1) Cartoon (5) China (2) Connecticut (1) Daddy (2) DD (6) Delhi (1) Dubai (3) Egypt (2) Espana (1) Exchangable (2) Exchange (11) FM Collectors (23) Foods/Drinks (6) Football Club (3) France (3) Friends (29) Germany (1) GH (50) Gift (27) Goa (1) Hawaii (2) Holland (3) Hong Kong (1) HRC (15) Idaho (1) Iklan/Aiming (15) India (8) Indonesia (5) Iraq (1) Italia (4) Jakarta (2) Japan (2) Kitchenware (5) Korea (3) Kuala Lumpur (3) Kuwait (2) Lain-lain (17) Las Vegas (1) London (8) Lovely Lace (1) Magnetic Plate (1) Maine (2) Malaysia (24) Maryland (1) Melaka (2) Metal (2) Michigan (1) Minnesota (1) Mississippi (1) Monaco (2) Montana (1) Netherland (4) Nevada (2) New Delhi (1) New Jersey (1) New Zealand (2) Occasions (1) Pahang (2) Paris (1) Penang (1) Pennsylvania (1) Philippines (3) Pusat Sains Negara (1) Relatives (21) Reserved (5) Rhode Island (1) Rome (1) Rubber (15) Sarawak (2) Singapore (2) South Carolina (1) Storage (1) Swansea (1) Switzerland (1) Tag (2) Thailand (4) UK (10) UM (1) Uruguay (2) USA (19) Venice (1) Wales (1) Walt Disney (1) Wooden (1)

Search

Powered by Blogger.

Thursday 26 March 2009

Thank you Knot!!

Awal minggu lepas aku menunggu 2 FMs yang aku beli dari seorang FMs seller. Beberapa hari selepas bungkusan aku dihantar, aku masih belum terima FMs aku tu. Rupa-rupanya seller tu tertulis salah alamat. FMs tu dah selamat sampai ketangan orang lain. Dengan bantuan posmen yang menghantar Pos Ekspress tu,aku dapat tau alamat dimana FMs aku berada sekarang. AKu telah tinggalkan note di dalam PO Box rumah yang terima FMs aku tu. Tunggu sehari tapi tak de pape jawapan dalam PO Box aku. Aku cuba ke unit rumah tu tapi dia xnak bukak pintu. 5 kali jugak aku berulang ke rumah tu tapi dia masih xnk bukak pintu. Akhirnya seller tu terpaksa ganti rugi & aku dikenekan bayaran postage (adilkah macam tu). Tapi aku x kuasa nak bertekak sebab bukan salah aku pun sebab aku dah bagi alamat yang betul. Aku harap dia akan pos FMs gantian secepat mungkin. Gambar dibawah ini adalah gambar Fm aku yang diberi percuma kepada penghuni rumah B-4-3 tu.. Aku sedih....

Kesedihan aku ini diwarnai kegembiraan bila Mrs Wood telah menjanjikan FMs yang lebih cantik untuk aku.. Thank You Knot.. Sib baik ko cari aku selepas 17thn kita x jumpa... Lebiu lah.....


Thank you & Happy Viewing!!

2 comments:

  1. ko nanes2 skali 3 ko order kt naza tau. hehehe

    ReplyDelete
  2. iye laaah.. sedey2 pun selera besar.. tp tetap aku kenang FMs aku yang tak pasal-pasal si Cine maarip tu dapat!! Geram tu!!

    ReplyDelete

Pageviews since 2 June 2012

Here! Here!