Followers

Pages

Labels

2008 (15) 2009 (140) 2010 (38) 2011 (1) 2012 (1) Abu Dhabi (1) Am (11) Amsterdam (1) Animal (1) Announcement (4) Argentina (2) Australia (2) Award (1) Bali (2) Bangkok (1) Belgium (1) Blossom (1) Bottle Opener (22) Brasilia (2) Brunei (3) Canada (2) Cardiff (1) Cartoon (5) China (2) Connecticut (1) Daddy (2) DD (6) Delhi (1) Dubai (3) Egypt (2) Espana (1) Exchangable (2) Exchange (11) FM Collectors (23) Foods/Drinks (6) Football Club (3) France (3) Friends (29) Germany (1) GH (50) Gift (27) Goa (1) Hawaii (2) Holland (3) Hong Kong (1) HRC (15) Idaho (1) Iklan/Aiming (15) India (8) Indonesia (5) Iraq (1) Italia (4) Jakarta (2) Japan (2) Kitchenware (5) Korea (3) Kuala Lumpur (3) Kuwait (2) Lain-lain (17) Las Vegas (1) London (8) Lovely Lace (1) Magnetic Plate (1) Maine (2) Malaysia (24) Maryland (1) Melaka (2) Metal (2) Michigan (1) Minnesota (1) Mississippi (1) Monaco (2) Montana (1) Netherland (4) Nevada (2) New Delhi (1) New Jersey (1) New Zealand (2) Occasions (1) Pahang (2) Paris (1) Penang (1) Pennsylvania (1) Philippines (3) Pusat Sains Negara (1) Relatives (21) Reserved (5) Rhode Island (1) Rome (1) Rubber (15) Sarawak (2) Singapore (2) South Carolina (1) Storage (1) Swansea (1) Switzerland (1) Tag (2) Thailand (4) UK (10) UM (1) Uruguay (2) USA (19) Venice (1) Wales (1) Walt Disney (1) Wooden (1)

Search

Powered by Blogger.

Sunday 29 March 2009

Dah dapat!

Semalam (Ahad 29/3/2009) aku dapat text msg dari Nora, FMs seller mengatakan dia dapat call dari seseorang yang nak pulangkan semua sampul Pos Ekspress... yang dihantar kepada dia. Dia kata nama yang tertulis kat sampul tu x duduk kat situ. Nora pun bagi alamat & No.telefon aku pada orang tu,tapi aku pelik gak dah tentu-tentu ada no telefon aku kat depan sampul surat tu lagi mau tanya.. Siap2 dia kata dengan nora kt situ xde alamat yang macam nora ckp tu (merujuk kepada alamat aku tu le). Terus aku called orang tu & cakap aku nak datang amek sampul surat tu. Sebelum tu dia jawab call aku macam orang tak paham apa-apa..adus..ini sure kes S-E-N-G-A-L! Aku soh Big Daddy yang gi naik amek dari orang tu. Aku hepi sekarang kedua-dua FMs tu dah ada dalam tangan aku...
Ini lah rupa kedua-dua FMs aku tu. Masa aku terima sampul tu, ada terbukak sikit la mungkin orang cina tu nak tengok la apa yang ada dalam tu. Apapun thank you sebab pulangkan pada aku walaupun dia amek masa yang lama (setelah seminggu ada dalam tangan dia)untuk pulangkan.Dapat je sampul tu aku terus msg Nora bagitau dah selamat semuanya. Kami berdua tak le rugi. Nora tak rugi kene gantikan 2 FMs aku & aku pulak tak perlulah bagi duit postage..Alhamdulillah...




Negara/Negeri : China
Sumber : beli dari FMs seller
Koleksi : #67



Negara/Negeri : UK/London
Sumber : beli sendiri dari FMs seller
Koleksi : #68



Thank you & Happy Viewing!!

11 comments:

  1. alhamdulillah dpt gak ko akhir yea :-) dh jgn sedih2

    ReplyDelete
  2. mane aku ada sedey..aku hepi2 lagi ni nyah..hehehee... xlama lagi dapat lagi LONDON pny FMs...yahoooo

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. hello GH. ada satu kedai kat CM ada jual FM dari luar negara. aku terjumpa kedai tue masa bawak kengkawan oversea jalan kat CM. tapi lupa pulak nama kedai tue. Kedai tue kat tingkat bawah, belah kanan lepas masuk entrance. Senang2pergilah usha kat sana. =)

    ReplyDelete
  5. Helo pacemaker17!
    tq kerana sudi singgah & bg info pasal kedai yang menjual FMs kt CM tu..nanti i senang2 i g usha kt situ.dah lama jugak x ke CM tu. TQ again... datang la lagi ye...

    ReplyDelete
  6. hehh datang..hari2 aku datang.. =)
    congrats sebab dah kumpul magnet ke-70. Impian FM ke-100 tak lama lagi la tue.. =)

    ReplyDelete
  7. pacemaker17,
    thank you coz sudi jengah lagi... jengah la hari2 ekk..
    Insya Allah mudah2an dpt la kumpul magnet yang ke-100 tapi tak semua FMs ni dilekatkan kt fridge, ada yang wat simpanan utk exchange dgn kawan2.. ;-)

    ReplyDelete
  8. cantik la yg great wall china tu!bape kak??+ postage skali..

    ReplyDelete
  9. Wati tgk ke website ni :-
    http://fridgemagnetonline.blogspot.com/

    akak x ingat lebih kurang RM25 postage RM6.Boleh double check dengan Nora, banyak FMs baru2 tau kat situ.

    ReplyDelete
  10. GH, CM??? agak2 ko if ajak laki aku dia nk x p?? abis la aku lpas nie

    ReplyDelete
  11. ko nk g CM ke nyah? g la...kalo ada FMs yg cantik2 ko roger kt aku, nnti aku serbu kt sana plak...
    ko pujok ah hubby ko, sure dia bagi punya...

    ReplyDelete

Pageviews since 2 June 2012

Here! Here!