Followers

Pages

Labels

2008 (15) 2009 (140) 2010 (38) 2011 (1) 2012 (1) Abu Dhabi (1) Am (11) Amsterdam (1) Animal (1) Announcement (4) Argentina (2) Australia (2) Award (1) Bali (2) Bangkok (1) Belgium (1) Blossom (1) Bottle Opener (22) Brasilia (2) Brunei (3) Canada (2) Cardiff (1) Cartoon (5) China (2) Connecticut (1) Daddy (2) DD (6) Delhi (1) Dubai (3) Egypt (2) Espana (1) Exchangable (2) Exchange (11) FM Collectors (23) Foods/Drinks (6) Football Club (3) France (3) Friends (29) Germany (1) GH (50) Gift (27) Goa (1) Hawaii (2) Holland (3) Hong Kong (1) HRC (15) Idaho (1) Iklan/Aiming (15) India (8) Indonesia (5) Iraq (1) Italia (4) Jakarta (2) Japan (2) Kitchenware (5) Korea (3) Kuala Lumpur (3) Kuwait (2) Lain-lain (17) Las Vegas (1) London (8) Lovely Lace (1) Magnetic Plate (1) Maine (2) Malaysia (24) Maryland (1) Melaka (2) Metal (2) Michigan (1) Minnesota (1) Mississippi (1) Monaco (2) Montana (1) Netherland (4) Nevada (2) New Delhi (1) New Jersey (1) New Zealand (2) Occasions (1) Pahang (2) Paris (1) Penang (1) Pennsylvania (1) Philippines (3) Pusat Sains Negara (1) Relatives (21) Reserved (5) Rhode Island (1) Rome (1) Rubber (15) Sarawak (2) Singapore (2) South Carolina (1) Storage (1) Swansea (1) Switzerland (1) Tag (2) Thailand (4) UK (10) UM (1) Uruguay (2) USA (19) Venice (1) Wales (1) Walt Disney (1) Wooden (1)

Search

Powered by Blogger.

Monday 23 March 2009

Korea

#57

Pagi ni macam rajin sangat-sangat nak update blog ni. Tapi connection teruk sangat. But cuba jugak la...yang penting dapat update FMs collection aku ni. Ok, meh mula cerita. FMs ni adalah pemberian kawan blog aku - EFS. Nama pena (ayat skima betul) dia pun dah cantik belum lagi aku bagitau nama penuh dia.. Tapi biar la aku kenalkan dia sebagai EFS sahaja. Actually 1st time aku tengok FMs blog dia aku rasa kagum sebab dia ada beratus-ratus FMs dalam simpanan dia..pada pikiran aku, mane gaknya dia letak semua FMs dia tu ekk? Dia lekat kan semua ke kt fridge umah dia tu? But bila aku dah mula berkawan dengan dia, aku pun tau, dia simpan dalam kotak. Bila dah boring dia pun tukar-tukar, begitu la mengikut cerita dia.

Negara/Negeri : Korea
Sumber : EFS; Mommy the Lawyer
Koleksi : #57
Tahun :2009



Ini la dia EFS... Aku suka gambar ni.. ;-)

Thank you & Happy Viewing!

6 comments:

  1. wahhhh btambah lagi collection u

    ReplyDelete
  2. yesszzaa... Alhamdulillah Sha, ada gak orang ingat pada i... ;-)

    ReplyDelete
  3. EFS ni yg dulu pernah kuat kat newspaper/majalah?? tatau if same person ke x.. coz pernah gak terbaca lawyer by profession (if im not mistaken) collect fms.. bnyk giler fms dier...

    kalo salah, sori erk.. hehehee

    ReplyDelete
  4. Gambar ni, Alamak, malu malu... nanti kita jumpa lagi tau, for the Bali magnets and the San Fransisco magnet tu!

    ReplyDelete
  5. Zie,
    Memang betol this EFS yang u baca dalam newspaper. Ada dia letak cerita dia masuk newspaper dlm other blog dia. Memang REALLY BANYAK GILEKKKK FMs dia!! U tengok je FMs blog dia, memang banyak!!! ;-)

    ReplyDelete
  6. EFS,
    gambar ni i suka sebab tu i letak kt sini...;-)
    Ok, kita mesti jumpa lagi. But without Ariq & Comel la... later u yang penat melayan Ariq.. ahakss..

    ReplyDelete

Pageviews since 2 June 2012

Here! Here!