Followers

Pages

Labels

2008 (15) 2009 (140) 2010 (38) 2011 (1) 2012 (1) Abu Dhabi (1) Am (11) Amsterdam (1) Animal (1) Announcement (4) Argentina (2) Australia (2) Award (1) Bali (2) Bangkok (1) Belgium (1) Blossom (1) Bottle Opener (22) Brasilia (2) Brunei (3) Canada (2) Cardiff (1) Cartoon (5) China (2) Connecticut (1) Daddy (2) DD (6) Delhi (1) Dubai (3) Egypt (2) Espana (1) Exchangable (2) Exchange (11) FM Collectors (23) Foods/Drinks (6) Football Club (3) France (3) Friends (29) Germany (1) GH (50) Gift (27) Goa (1) Hawaii (2) Holland (3) Hong Kong (1) HRC (15) Idaho (1) Iklan/Aiming (15) India (8) Indonesia (5) Iraq (1) Italia (4) Jakarta (2) Japan (2) Kitchenware (5) Korea (3) Kuala Lumpur (3) Kuwait (2) Lain-lain (17) Las Vegas (1) London (8) Lovely Lace (1) Magnetic Plate (1) Maine (2) Malaysia (24) Maryland (1) Melaka (2) Metal (2) Michigan (1) Minnesota (1) Mississippi (1) Monaco (2) Montana (1) Netherland (4) Nevada (2) New Delhi (1) New Jersey (1) New Zealand (2) Occasions (1) Pahang (2) Paris (1) Penang (1) Pennsylvania (1) Philippines (3) Pusat Sains Negara (1) Relatives (21) Reserved (5) Rhode Island (1) Rome (1) Rubber (15) Sarawak (2) Singapore (2) South Carolina (1) Storage (1) Swansea (1) Switzerland (1) Tag (2) Thailand (4) UK (10) UM (1) Uruguay (2) USA (19) Venice (1) Wales (1) Walt Disney (1) Wooden (1)

Search

Powered by Blogger.

Sunday 12 July 2009

Ice Age 3

Hello...

Lama betul tak updated blog ni. Sekarang ni aku berada di Triang, Pahang sebagai usaha untuk memulihkan jari kaki daddy. Kami pun dah menyewa sebuah rumah disini bagi memudahkan kami berulang alik untuk mendapatkan rawatan di sebuah klinik swasta & pusat dialisis di pekan Triang ni. Semalam petang, aku membeli stove & gas untuk memasak di Pasaraya Big 10. Untuk membeli segala keperluan memasak seperti bawang dan sebagainya,aku singgah ke satu lagi pasaraya Tunas Manja.


Shoping sakan la walaupun dalam keadaan berjimat gilek ni (banyak perlu gunakan wang untuk perubatan) aku terpandang la coklat Crispy. Aku pun beli la dalam hati kata 'dah lama tak makan coklat ni'. Aku amek 2 bungkus setiap bungkus tu ada 6 peket coklat tu. Tetiba mata aku terpandang satu sticker disampul coklat tu 'PERCUMA ICA AGE 3 Fridge Magnet!'.

Tanpa berlengah lagi aku amek sepeket menjadikan 3 peket semuanya. Hari ni aku nk beli lagi. Sambil mengenyangkan perut aku,dapat gak aku koleksi FM Ice Age 3. Huhu..... Best gak ekk??





Belum sempat nak wat kira-kira FMs yang bertambah dalam koleksi ni. Gambar pun tak sempat nak amik. Later la ye...

p/s : aku belum sempat beli KFC FMs pun.. sedih ni... ;-(


Thank you & Happy Viewing!!

3 comments:

  1. wahhh..jadik rg pahang ye GH..kat pahang nih tunas manja nih ala2 giant la...barang agak murah..hehehhe

    ReplyDelete
  2. wah, sakan ngko nak makan crispy G kalau nak kutip all 20 design tuh

    awat tak bgtau aku ngko nak FM KFC tuh? cetttt...nanti aku belikan yer

    ReplyDelete
  3. Opie,
    macam tu la nampaknya. GH dah jadi orang Pahang untuk masa 2 bulan ni..hehehhe....

    Jane,
    kalo ko sian kat aku, ko tlg le belikan sebiji FM KFC tu..;-) orang kata jangan sampai takde la kan? thanks jane....

    ReplyDelete

Pageviews since 2 June 2012

Here! Here!