Followers

Pages

Labels

2008 (15) 2009 (140) 2010 (38) 2011 (1) 2012 (1) Abu Dhabi (1) Am (11) Amsterdam (1) Animal (1) Announcement (4) Argentina (2) Australia (2) Award (1) Bali (2) Bangkok (1) Belgium (1) Blossom (1) Bottle Opener (22) Brasilia (2) Brunei (3) Canada (2) Cardiff (1) Cartoon (5) China (2) Connecticut (1) Daddy (2) DD (6) Delhi (1) Dubai (3) Egypt (2) Espana (1) Exchangable (2) Exchange (11) FM Collectors (23) Foods/Drinks (6) Football Club (3) France (3) Friends (29) Germany (1) GH (50) Gift (27) Goa (1) Hawaii (2) Holland (3) Hong Kong (1) HRC (15) Idaho (1) Iklan/Aiming (15) India (8) Indonesia (5) Iraq (1) Italia (4) Jakarta (2) Japan (2) Kitchenware (5) Korea (3) Kuala Lumpur (3) Kuwait (2) Lain-lain (17) Las Vegas (1) London (8) Lovely Lace (1) Magnetic Plate (1) Maine (2) Malaysia (24) Maryland (1) Melaka (2) Metal (2) Michigan (1) Minnesota (1) Mississippi (1) Monaco (2) Montana (1) Netherland (4) Nevada (2) New Delhi (1) New Jersey (1) New Zealand (2) Occasions (1) Pahang (2) Paris (1) Penang (1) Pennsylvania (1) Philippines (3) Pusat Sains Negara (1) Relatives (21) Reserved (5) Rhode Island (1) Rome (1) Rubber (15) Sarawak (2) Singapore (2) South Carolina (1) Storage (1) Swansea (1) Switzerland (1) Tag (2) Thailand (4) UK (10) UM (1) Uruguay (2) USA (19) Venice (1) Wales (1) Walt Disney (1) Wooden (1)

Search

Powered by Blogger.

Wednesday 24 June 2009

Yayyay...

Beberapa hari sebelum daddy coma, aku pergi ke Taman Sri Gombak. Aku mencari rumah mengikut alamat yang diberikan. Walaupun aku tak berapa familiar dengan kawasan situ, tapi aku boleh mencari alamat rumah tu dengan pantas. Aku amat berbangga dengan diri aku yang pandai berdikari(memang selama ni pun wat pape sendiri, sebab tu berani berjalan satu KL sendiri!). Sampai di Jalan SG6/6, aku terus mencari rumah yang dimaksudkan. Dengan berkobar-kobar aku pun menghampiri gate & menekan door bell di pintu pagar tu. Keluarlah seorang lelaki India & tanpa berlengah aku terus nyatakan hasrat hatiku - iaitu ingin mengambil barang yang ditinggalkan oleh Mr.S kepada mertuanya. Tak sampai 3mins, satu beg plastik telah berada dalam tanganku. Hatiku semakin tak sabar untuk membukanya. Tapi kene la kontrol depan orang tu. Selepas je aku mengucapkan terima kasih, terus sahaja aku masuk kereta & memandu laju mencari tempat yang sesuai untuk aku tengok barang yang dikirim oleh Mrs Wood dari India. Ada plak port yang sesuai, apalagi terus la aku bukak. Gumbiranya hati aku, sekotak fridge magnet kiriman dari Mrs Wood telah selamat sampai ketangan aku! Thank you Knot. Kesemua fridge magnet tu adalah hasil usaha Mrs Wood membeli & mencarikan untuk aku, Sha, Azma & EFS semasa percutiannya ke Europe awal tahun ini. Dalam kotak ini, ada 28pcs FM kepunyaanku. Girang gembira hati aku..;-)



Nanti ada masa aku akan update cerita mengenai FMs ini semua ye.. Aku tau, Mrs Wood yang lebih excited nak tengok blog aku ni dihiasi dengan FMs yang dipilih olehnya. Sabar ye, nanti aku akan update jugak. Ko jangan risau tau. 'Knot,malam ni aku nak gi jumpa Ben. Insya Allah harap-harap dapat la gi jumpa dia nanti. Lambat betul ko nak balik Mesia ni Knot'.

Akhir sekali Knot, aku memang hepi dengan kedatangan FMs baru ni..Thank you so much..


Thank you & Happy Viewing!!

4 comments:

  1. Salam Opie,
    untuk sementara ni GH pn takde lagi stok FM India sebab semua ada dah bg kt orang. Nanti kalo ada Mrs Wood belikan lagi, GH bgtau opie ek, tapi bkn utk dijual tau, utk ditukar dgn FM opie yg lain, boleh? ;-)

    ReplyDelete
  2. Ain..
    Tunggu Ain publish post ni...
    eeeeee SG 6/6 dah tau sangat la sangat2nya.. coz umah mak Azma kat area 5/3 :)

    Azma tak tahu macam mana nk buat arrangement dgn ain... sebab lately ni mmg azma rasa tak sedap badan.. penat letih.. mood nk outing mmg jauh panggang dari api =(

    FM2 yg Azma belikan utk bagi kat ain pun masih ada dlm simpanan Azma.. Keadaan Ain pun nk ulang alik ke hospital pun buatkan Azma rasa serba salah.... Tapi klu apa2 utk send out the FM.. let me know ya :)

    ReplyDelete
  3. cantik template ko nyah!! mak rindu kat ko. ko jgn nk mroyan. dh bertan2 fm dpt nie hehehe

    ReplyDelete
  4. nak tukar..boleh...takde masalah..kalau de nnt bgtau ye..opie ade FM utk GH..tp local punye je la...nnt email kan alamat ye...

    ReplyDelete

Pageviews since 2 June 2012

Here! Here!