Followers

Pages

Labels

2008 (15) 2009 (140) 2010 (38) 2011 (1) 2012 (1) Abu Dhabi (1) Am (11) Amsterdam (1) Animal (1) Announcement (4) Argentina (2) Australia (2) Award (1) Bali (2) Bangkok (1) Belgium (1) Blossom (1) Bottle Opener (22) Brasilia (2) Brunei (3) Canada (2) Cardiff (1) Cartoon (5) China (2) Connecticut (1) Daddy (2) DD (6) Delhi (1) Dubai (3) Egypt (2) Espana (1) Exchangable (2) Exchange (11) FM Collectors (23) Foods/Drinks (6) Football Club (3) France (3) Friends (29) Germany (1) GH (50) Gift (27) Goa (1) Hawaii (2) Holland (3) Hong Kong (1) HRC (15) Idaho (1) Iklan/Aiming (15) India (8) Indonesia (5) Iraq (1) Italia (4) Jakarta (2) Japan (2) Kitchenware (5) Korea (3) Kuala Lumpur (3) Kuwait (2) Lain-lain (17) Las Vegas (1) London (8) Lovely Lace (1) Magnetic Plate (1) Maine (2) Malaysia (24) Maryland (1) Melaka (2) Metal (2) Michigan (1) Minnesota (1) Mississippi (1) Monaco (2) Montana (1) Netherland (4) Nevada (2) New Delhi (1) New Jersey (1) New Zealand (2) Occasions (1) Pahang (2) Paris (1) Penang (1) Pennsylvania (1) Philippines (3) Pusat Sains Negara (1) Relatives (21) Reserved (5) Rhode Island (1) Rome (1) Rubber (15) Sarawak (2) Singapore (2) South Carolina (1) Storage (1) Swansea (1) Switzerland (1) Tag (2) Thailand (4) UK (10) UM (1) Uruguay (2) USA (19) Venice (1) Wales (1) Walt Disney (1) Wooden (1)

Search

Powered by Blogger.

Monday 25 May 2009

15 biji lagi

*Entry yang sama dalam diari blog*

Jumaat lepas, aku jumpa Sha,Diera (adik Sha) & Jane Doe. Sha & Jane Doe ialah FM collector. Perjumpaan pada waktu orang sembahyang jumaat itu berlangsung di KLCC. ;-)
BEST!! itu yang dapat aku gambarkan melalui tulisan. Memang seronok sangat. Harap2 dapat lagi peluang macam tu selepas ni. Yang paling best aku dapat 15 biji FM hari tu. Termasuk yang aku beli sendiri kat KLCC,yang beli dengan Jane, yang Sha bagi & dengan yang Jane bagi. Seronok sangat2 tau.. Sha, nanti bulan depan kita dating pulak dengan Mrs Wood. Aku tak sabar nk tunggu dia balik ni...

Sha & Diera
Sha & GH


15 biji FMs!
Nyumnyum..
Wow! bestnya....
Ini peberet Sha..

Aktiviti hari tu - Makan-makan,minum-minum,jalan-jalan,beli-beli & usha-usha. Lepas makan kitaorang menapak gi ke Akuaria KLCC dengan satu tujuan - cari FM!. Dapat!! Puashati dapat beli FM Akuaria,kami balik semula ke KLCC,kali ni cik kak bertiga tu ajak aku masuk butik Gucci, LV & Coach.. Lepas tu kami pun balik. Aku balik naik tren... ;-)

Sha, Diera & Jane - best sangat dapat jumpa uols... harap2 ada lagi peluang untuk kita berjumpa macam ni lagi nanti.. ;-)


Thank you & Happy Viewing!!

6 comments:

  1. lawa gak aku G hahahah
    tgok mkanan tu buat aku lapar la

    ReplyDelete
  2. ko manis nyah, lesung pipit ko tu manis. lenkali jgn ikat rambut lagi ok..

    aku pun lapar, nanti kita g makan lagi ek.

    ReplyDelete
  3. pasnie aku belanja ko mkn nachos lak ekk tp kat Pavi xde chilli's.. ke ade ekk? nnt aku survey

    ReplyDelete
  4. Bestnya u all dpt jumpa jumpi ni :)
    Btw.. masa Mothers Day hari tu.. dh ke KLCC nk p Aquaria la.. dengan tujuan tu jugak..nak cari FM.. tapikan.. my dear Afiq ni tak moh duk dlm stroller.. letak nangis.. then dgn ramai makhluk tuhan... terus x jadi :(

    ReplyDelete
  5. hamboiii sakan..smpai 15 kak..woohoo

    act da baca pasal ni kat blog sha..hiks..akak la lama betul menyepi!yg penting jeles okeh!woohoo

    ReplyDelete
  6. Hello GH, saya suka tengok gambars of the dishes, the eating ones as well the ahemmm, walking ones, ha ha.
    You and the other girls look very nice, *wink*.
    Best regards, Lee.

    ReplyDelete

Pageviews since 2 June 2012

Here! Here!